PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

01 January 2012

Selamat Menyambut Tahun Baru 2012

admin@blog ingin mengambil kesempatan ini mengucapkan selamat tahun baru 2012 kepada semua warga pelajar di seluruh Malaysia dan tidak lupa juga warga pendidik yang amat berbakti kepada bangsa dan negara, serta kepada masyrakat di seluruh dunia. Semai dan tanamkan azam baru di awal tahun ini. Tingkatkan usaha para pelajar untuk berjaya di dalam bidang akedemik mahupun kokurikulum di sekolah. Tidak terkecuali juga kepada semua rakyat Malaysia agar tanamkan tekat masing-masing dalam memelihara keamanan dan kententeraman negara ini.
Kepada yang akan menghadapi peperiksaan UPSR, PMR, SPM, dan STPM pada tahun ini, tingkatkan usaha anda semua. Jangan cepat mengalah dan berputus asa. Masih belum terlambat lagi untuk berusaha dari sekarang. Cekalkan hati dalam menempuh dugaan yang menimpa.
Kepada yang sudah menghadapi SPM seperti admin@blog ini, kuatkan keazaman anda untuk menempuh dugaan yang amat mencabar dan berusaha memenuhkan poket masing-masing dengan bekerja yang berfaedah seperti menyawit. (admin@blog sendiri pon belom dapat kerja hee~)
Sampai disini sahaja bicara saya untuk kali ini. SELAMAT TAHUN BARU semua!

No comments :

Post a Comment

[ TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA ]
Photobucket